چه بالا کراتین سطح در PKD ها و ابزار ها چگونه به آن را پایین تر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه بالا کراتین سطح در PKD ها و ابزار ها چگونه به آن را پایین تر

چه سطح کراتینین بالا در ابزار بیماری کلیه پلی کیستیک و چگونه آن را پایین تر؟ در واقع، سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی به معنی عملکرد کلیه است که در برخی از درجه آسیب دیده، بنابراین همین کار را در PKD.

چه سطح کراتینین بالا به معنی در PKD؟

تحت شرایط عادی، کسانی که زباله های اضافی مانند کراتینین خواهد شد کلیه مرخص، اما یک بار کلیه های آسیب دیده، آنها نمی توانند فی موثر، به طوری که به سطح کراتینین بالا و سایر علایم رخ می دهد منجر شود.

بنابراین سطح کراتینین بالا به معنی کلیه آسیب دیده اند، به طور معمول بالاتر سطح کراتینین است، جدی تر آسیب کلیه ها می باشد. در درمانگاه، ما می توانیم می دانیم که در آن مرحله بیماران کلیوی از سطح کراتینین می باشد.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در PKD؟

اگر ما می خواهیم به کاهش سطح کراتینین بالا، نکته کلیدی این است برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه ها از، حتی تعمیر کلیه های آسیب دیده.

در واقع، آسیب کلیوی در PKD توسط کیست بزرگ ایجاد می شود، بنابراین اگر ما می خواهیم برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه ها از، ما باید برای پیدا کردن برخی از راه های مهار و کوچک کردن رشد کیست.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری و بهبود سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند عملکرد کلیه های مهار بهبود و کوچک کردن اندازه کیست، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت کنید.

نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و یا کاهش سطح کراتینین بالا، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: